
Buurt komt in actie tegen hondenpoep
Roois nieuwsSint-Oedenrode - Hondenpoep is voor velen een doorn in het oog. Dat blijkt ook voor de wandelaars die in het pad achter de Stompersstraat wandelen. In grote getallen zien zij daar de uitwerpselen liggen en natuurlijk gebeurt het dan ook wel eens dat iemand er in gaat staan. De buurtbewoners zijn in actie gekomen.
Door het pad heen zijn bordjes mét hondenpoepzakjes geplaatst. Zo wil de buurt de mensen alert maken en ervoor zorgen dat er zakjes in de buurt zijn. Of het helpt en er op en duur minder drollen te komen liggen? Dat is nog maar de vraag, maar er is in ieder geval een hoop moeite voor gedaan.






















