
Nieuwe borden voor alle kernen
VerkeerSint-Oedenrode - Alle kernen van Meierijstad krijgen nieuwe welkomstborden op plekken waar je de kern binnenrijdt. Medewerkers van gemeente Meierijstad zijn hard aan het werk om ze in te graven. Woensdagmiddag waren ze bezig aan de Ollandseweg. Daar staat het nieuwe bord inmiddels te stralen.















