Met de veiligheid zit het goed in Nijnsel

Roois nieuws
Nijnsel - Afgelopen vrijdag was een spannende dag voor de leerlingen van groep 8 van basisschool Sint Antonius van Padua. Het EHBO-examen stond op het programma. Na zo'n 10 lessen, waarin allerlei EHBO onderwerpen aanbod kwamen, werd hun kennis deze dag op de proef gesteld. 's Morgens kon er nog even geoefend worden in de klas, waarna het eerste groepje werd gehaald om naar de speelzaal te komen. Daar mochten de leerlingen aan de examinatoren laten zien wat zij allemaal hadden opgestoken tijdens de EHBO-lessen. Aan het einde van de ochtend klonk voor de hele klas het verlossende woord: Geslaagd! Gefeliciteerd allemaal, met de veiligheid in de klas zit het wel goed.