
Zomaar ineens wonen we in een sneeuwlandschap
NatuurSint-Oedenrode - Het begon met natte sneeuw. Daarna werden de vlokken steeds dikker en nu wonen we ineens in een sneeuwlandschap. Rooi ligt onder een dun laagjes sneeuw en dat levert weer mooie plaatjes op. Geniet er maar van, want het zal ook redelijk snel weer weg zijn.



















