Afbeelding

Luieren in de natuur...

Natuur

Sint-Oedenrode - De Rooise natuur is heel erg mooi. Dat weet iedereen inmiddels. Het beste is om er te voet of met de fiets doorgeen te gaan. Om nu een luie stoel neer te gaan zetten om alles te aanschouwen... Dat gaat wat ver. Luieren in de natuur kun je beter doen door languit in het gras te gaan liggen...