
Inbrekers al enkele weken actief
Roois nieuwsSint-Oedenrode - Ook afgelopen nacht was het weer raak. Inbrekers die proberen in te breken bij een bedrijfsbus. De laatste weken zijn er inbrekers actief en soms nemen ze buit mee. Het is met name te doen in de wijk Eerschot, maar ook op andere plekken in heel Sint-Oedenrode proberen dieven toe te slaan.
De politie roept op om alert te zijn en de boel goed te beveiligen. Ook vraagt het om verdachte situaties door te geven via 09008844 of 112.















