Afbeelding

Boerdonk start promotiecampagne

Algemeen

Meierijstad - In aanwezigheid van burgemeester Cees van Rooij van Meierijstad is afgelopen maandagavond de lancering geweest van de Boerdonk Buitengewoon campagne.

Doel van de campagne is Boerdonk te presenteren als een Buitengewoon interessant dorp om te wonen. De doelgroep die de campagnewerkgroep wil bereiken is mensen tussen de 20 en 40 jaar. De start van de campagne was de presentatie van een promotiefilmpje over Boerdonk dat na vertoning aan de genodigden op facebook werd gelanceerd. Het doel hiervan is de doelgroep te bereiken in een straal van ruim 20km rond Boerdonk. Speerpunten in het filmpje zijn Boerdonk Buitengewoon Gastvrij, Boerdonk Buitengewoon Groen, Boerdonk Buitengewoon Sportief en Boerdonk Buitengewoon Actief waarbij beelden te zien zijn van o.a. de grote evenementen als Trekkertrek en de Buffelrun. Naast deze promotiefilm heeft de werkgroep ook een nieuw bilboard laten hangen langs de N297 (Kanaaldijk) en zullen in Boerdonk deze huis aan huis stickers worden afgegeven. Burgemeester van Rooij loofde de vele activiteiten en initiatieven die dit kleine dorp ten toon spreidt. Eerder op de avond had de werkgroep Licht op Jeugd haar plannen voor een trimbaan in de Hurkse Bossen al toegelicht. Na de presentaties heeft de dorpsraad verder met de burgemeester gesproken over de situatie m.b.t. woningbouw in Boerdonk.