Stockfoto.
Stockfoto.

Gouden armband gestolen na babbeltruc

112

Sint-Oedenrode – Op straat in Sint-Oedenrode is vandaag een armband gestolen van een oudere dame. Ze werd het slachtoffer van een babbeltruc en ordinaire ‘zakkenrollerij’.

De daders liepen door het dorp en vroegen de weg aan oudere mensen. Na het uitleggen kregen ze van de oplichters 20 euro aangeboden. Een dame nam deze niet aan, maar ze had niet in de gaten dat de dieven supersnel een armband van haar pols hadden afgenomen. Het was een armband met enorme emotionele waarde.

Heb je dit ook meegemaakt of heb je een tip voor de politie? Bel dan naar 0900-8844.