
Wethouder houdt woord en stapt mee op de duofiets
Zorg en WelzijnSint-Oedenrode – Wil Passier, wie kent hem niet in Rooi? Deze actieve vrijwilliger zit vaak op de duofiets. Daarmee doorkruist hij met zijn gezelschap Sint-Oedenrode keer op keer. Toen hij daar met wethouder Rik Compagne over sprak tijdens een bijeenkomst op Koningsdag zei hij meteen ‘Ik wil een keer mee!’
Dat liet Wil zich geen twee keer zeggen. Hij regelde een treffen deze week om samen op de fiets te stappen. De wethouder hield woord en kreeg daar absoluut geen spijt van. Hij had heel veel lol met Wil, met zijn fietsmaat Gertom en met Jelle. Ze hadden het weer mee, kletsten er op los en moesten natuurlijk veel zwaaien. Eenmaal op de brug van de A50 kregen de vrachtwagens de volle laag. Zij beantwoordden hard claxonnerend. “De wethouder zwaaide het hardst”, lacht Wil.

















