Nico en Ryan in de studio.
Nico en Ryan in de studio.

Roois lied ingezongen door Ryan en Nico

Roois nieuws

Sint-Oedenrode - Afgelopen zondag is een belangrijke mijlpaal bereikt in het bijzondere Rooise muziekproject: het lied, waaraan zoveel inwoners uit Sint-Oedenrode een bijdrage leverden, is ingezongen door Ryan en Nico.

Met hun stem krijgt het project zijn definitieve vorm. De komende dagen wordt het lied nog professioneel gemixt, waarna de lancering nadert. Over twee weken zal het nummer beschikbaar zijn op Spotify en andere streamingplatforms.

Het project, waarin samenwerking, creativiteit en verbondenheid centraal staan, nadert daarmee zijn feestelijke afsluiting. Binnenkort kan heel Rooi – én ver daarbuiten – luisteren naar het resultaat van deze gezamenlijke muzikale prestatie.