De autobanden zijn gedumpt aan de Houtsestraat.
De autobanden zijn gedumpt aan de Houtsestraat.

Opnieuw autobanden gedumpt

Roois nieuws

Sint-Oedenrode - In Sint-Oedenrode blijft het probleem van afvaldumping zich herhalen. Meestal gebeurt dit in afgelegen gebieden, waar het minder opvalt voor het publiek. Vanochtend ontving de redactie van MooiRooi opnieuw een melding, ditmaal over een grote hoeveelheid autobanden die gedumpt zijn aan de Houtsestraat.

Het zou van grote waarde zijn als de verantwoordelijken een keer worden opgespoord en gestraft. Daarom roept de redactie op om tips door te geven aan de politie via het nummer 0900-8844.