Afbeelding

Na Cafetaria Die 2 nu Rooi’s Friethuis

Roois nieuws

Sint-Oedenrode - Vele Rooienaren zullen het Cafetaria Die 2 nog wel kennen. Op 1 januari 2003 openden Hennie en Cora de deuren van hun cafetaria. Vol trots meldt dochter Danique dat ze precies twintig jaar later het Rooi’s Friethuis opent. De afgelopen maanden is er veel werk verzet en het resultaat mag er wezen. Op 1 januari 2023 kan je voor het eerst terecht van 16u tot 20u. 

In 2017 werd er een punt gezet achter Cafetaria Die 2. Op de oude, vertrouwde plek - waar voorheen Chicken en Burgers zat -, maar met een nieuwe naam en friet en snacks. Hennie en Cora zijn trots op het stokje door te geven aan hun dochter, maar zullen nog aanwezig zijn in de zaak. 

Afbeelding
Ook de buitenkant is helemaal vernieuwd!