
Motorclub de Kerstman ronkt Rooi binnen
Human InterestSint-Oedenrode - De Sint is het land uit en de eerste kerstbomen zijn gezet. Ook de kerstmutsen komen weer voor de dag. Zo werd Sint-Oedenrode vandaag verrast door een ronkend stel motoren die Rooi binnen kwamen geronkt. We noemen ze voor het gemak maar even Motorclub de Kerstman, een toepasselijke naam zullen we maar zeggen. Bovendien vrolijkte het best wat mensen op.















