Gezellig samen meedoen aan Rooi Fietst.
Gezellig samen meedoen aan Rooi Fietst. Foto: Frans Mabesoone

Rooi Fietst blijft toprecept

Evenementen

Sint-Oedenrode - Rooi Fietst is afgelopen vrijdag afgesloten en wederom heeft het bewezen een toprecept te zijn. Duizenden mensen hebben meegedaan en hebben genoten van de mooie routes.

De temperaturen waren ook prima, de rustposten heerlijk en het start- en beginpunt van klasse. De Helden van Kien, daar begon het iedere dag en dat is wel een visitekaartje natuurlijk.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding