Roy Huijberts van 't Zusje neemt als eerste een video op ter promotie van de Smaakroute.
Roy Huijberts van 't Zusje neemt als eerste een video op ter promotie van de Smaakroute. Foto: Jeroen van de Sande

Rooise horecazaken slaan handen ineen

Zakelijk Zakelijk

Sint-Oedenrode - Wil je beter zijn, wordt dan competitief. Wil je exponentieel beter zijn, wees dan coöperatief. Het is geen heel bekende uitspraak, maar wel een treffende voor een positieve gebeurtenis binnen de horeca van Sint-Oedenrode. Ruim twintig cafés en restaurants willen vanuit de regio meer bezoekers aantrekken en daarom hebben ze voor een samenwerking gekozen. Op het gebied van marketing hebben ze de handen ineen geslagen.

Enkele maanden geleden zette een merendeel van de plaatselijke horecaondernemers op dezelfde avond voet in de Knoptoren voor een verbindende bijeenkomst. Eenduidig kwam daaruit naar voren dat ze bijna allemaal bereid zijn om de komende tijd gezamenlijk marketingmiddelen in te kopen. Zo willen ze Sint-Oedenrode als horecadorp beter op de kaart zetten. Lieke van Casteren, Eva Jansen en Ruud van de Pol gaan ze daarbij helpen. Deze drie ondernemers worden al enige tijd ingehuurd als communicatieteam van Natuurlijk! Sint-Oedenrode. Ze boekten resultaten en dat viel ook de horecaondernemers op. Inmiddels hebben ze het eerste plan uitgewerkt onder de naam Smaakroute Rooi.

Lees woensdag het hele artikel in DeMooiRooiKrant.

Afbeelding
Afbeelding