
Honderden leerlingen het ijs op
Roois nieuws RooiceSint-Oedenrode - Zo net voor de vakantie ligt de schaatsbaan op de Rooise Markt er allerminst verlaten bij. Dat komt omdat veruit de meeste Rooise basisscholen een uitnodiging hebben aanvaard om met meerdere klassen te komen schaatsen. Ook dinsdagmorgen stond er weer een hele meute kinderen klaar om het ijs op te gaan.
Dat leverde weer mooie taferelen op, want laat tientallen kinderen los op het ijs en je krijgt plezier, veel plezier! Het is voor hen een mooie manier om warm te draaien, zodat ze er helemaal klaar voor zijn als de vakantie begint. Want ook dan zullen veel van hen de ijsbaan van Rooice op gaan zoeken.































