Gele Donkervoort ramt boom in Sint-Oedenrode, bestuurder gewond

Roois nieuws
SINT-OEDENRODE - Op de Bestseweg in Sint-Oedenrode is zondagmiddag rond halfvijf een man gewond geraakt. De automobilist raakte door een nog onbekende oorzaak met een gele Donkervoort van de weg en botste frontaal tegen een boom.
De man is per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis. Over de aard van zijn verwondingen, is nog niets bekend. De Donkervoort is total loss.
Een lokaal bergingsbedrijf heeft de gele sportwagen van het merk Donkervoort weggetakeld. De Bestseweg was even afgesloten, maar is inmiddels weer vrijgegeven door de politie.