Ook de Prins blaast een beetje mee.
Ook de Prins blaast een beetje mee. Foto: Patrick Sanders

Klotjes wint Blercup voor de eerste keer

Carnaval

Sint-Oedenrode - Voor de eerste keer in de historie hebben de Klotbloazers de Blercup gewonnen. Dat maakte de Kapellenavond weer een bijzondere avond. Ook Prins Pim blies een stukje mee!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding