Het gaat op deze plek fout.
Het gaat op deze plek fout. Foto:

Auto raakt lantaarnpaal en belandt in de sloot

112

Sint-Oedenrode - In maart van dit jaar belandde een auto op zijn kop in de sloot na een ongeval aan de Bestseweg. Vandaag was het even verderop weer het geval.

Een automobilist botste op een lantaarnpaal en vervolgens reed deze de auto in een sloot. De automobilist raakte niet ernstig gewond. Een bergingsbedrijf is in kennis gesteld om de auto uit de sloot te takelen.

Afbeelding