
Zakken drugsafval gedumpt aan het Vogelsven
112Sint-Oedenrode - Het is al even geleden, maar afgelopen zondag is weer een lading drugsafval gevonden. Dit keer in het bos aan het Vogelsven. Dat meldt wijkagent Ger Roumen op Twitter zondagavond.
Het gaat om zo’n achttien zakken met hennepafval en dat duidt er volgens de wijkagent op dat er ergens in de regio een kwekerij moet zijn. Heb je iets gezien wat van nut kan zijn voor de politie? Bel dan naar 0900-8844.















