Wout (r) en Joep in de winkel.
Wout (r) en Joep in de winkel.

Vertrouwde gezichten zorgen voor nog betere Jumbo-ervaring

Zakelijk

Sint-Oedenrode - In een wereld die voortdurend verandert, zijn het vaak de bekende gezichten die een gevoel van stabiliteit en vertrouwen brengen. Bij Jumbo in het hart van Sint-Oedenrode zijn Wout Rovers en Joep van Gastel precies die vertrouwde gezichten, onlangs aangesteld in nieuwe functies op de versafdelingen en tevens als de nieuwe aanspreekpunten van de winkel. Hun doel is duidelijk: de supermarkt continu verbeteren, met een scherp oog voor de feedback van hun klanten. Maar er is meer: Jumbo gaat zich ook lokaal nog sterker inzetten met een nieuwe actie.

Wout en Joep zijn geen vreemden in de supermarktwereld. Al meer dan vijf jaar zijn ze vaste krachten voor de supermarkt. Ze zijn vanuit hulpkracht stap voor stap doorgegroeid naar leidinggevende functies. “Elke dag streven we ernaar om beter te worden,” vertelt Joep enthousiast. Joep en Wout hebben ook hun persoonlijke missie: ze willen dat mensen met plezier kunnen winkelen bij Jumbo. “We zorgen ervoor dat op de versafdelingen alle producten aanwezig en van goede kwaliteit zijn,” legt Joep uit. “En mochten we een product niet hebben, dan kijken we wat mogelijk is om daar toch voor te zorgen.” Samen met het gevarieerde team van jong en oud zetten ze zich volop in. Joep en Wout zijn het aanspreekpunt voor de klanten. “We zijn benieuwd naar de winkelervaring van de klanten,” voegt Wout toe. “We willen weten wat er beter kan, maar het is natuurlijk ook altijd fijn om te horen wat goed gaat. We hebben al flinke stappen gezet, maar zijn altijd op zoek naar verbetering.” Zo dat de klant op een prettige manier haar boodschappen kan doen en met een erg goed gevoel onze winkel kan verlaten.

Naast hun toewijding aan het verbeteren van de winkelervaring voor klanten, heeft Jumbo ook grootse plannen om meer betrokken te zijn bij de lokale gemeenschap van Sint-Oedenrode. Als onderdeel van hun initiatief voor lokale betrokkenheid, zullen ze zich gaan richten op sponsoring van lokale verenigingen en evenementen. “We geloven in het ondersteunen van de gemeenschap waar we deel van uitmaken,” legt filiaalmanager Sjors van de Laar uit. “Dat deden we al, maar daar komt nu nog een stapje bovenop. Door lokale verenigingen en evenementen te sponsoren, kunnen we een positieve impact hebben op de mensen om ons heen en bijdragen aan het versterken van de banden binnen onze gemeenschap.” Om nog meer aanwezig te zijn in het dorp, ontvangt Jumbo een budget van €1.000. Dit budget kunnen ze besteden aan mooie buurtinitiatieven. Klanten kunnen vanaf woensdag 3 april online initiatieven aandragen via jumbo.com/beterebuurt. De eerste 25 initiatieven worden in behandeling genomen en het team zal samen beslissen waar het geld aan wordt besteed.