Pepijn en Frans van Rooij
Pepijn en Frans van Rooij Foto: Jos van Nunen

Pepijn van Rooij: “Wij bestaan nu ruim 6.000 dagen”

Zakelijk 112 berichten Zakelijk

Sint-Oedenrode - We zijn alweer toe aan de volgende ronde van de rubriek ‘Hoe Sint-Oedenrode onderneemt...’ Een samenwerking tussen BtB Sint-Oedenrode en DeMooiRooiKrant. Deze keer wordt de branche zakelijke dienstverlening aangestipt. Frans en Pepijn van Rooij zijn al jaren lid van BtB Sint-Oedenrode. Maar wat doen ze nu eigenlijk?

Omschrijf jullie bedrijf eens.
Ambitieuze mensen (ondernemers, leiders & toekomstige leiders), werkzaam bij bedrijven die de huidige tijdsgeest aanvoelen, helpen in hun persoonlijke ontwikkeling geeft ons een enorme kick. Daarbij staat die klant 24/7 voorop. Deze persoonlijke aandacht geeft de klant een exclusief gevoel (market of one). Met een internationaal netwerk van professionals ontvangt de klant maatwerk vanuit drie belevenissen: Performance Coaching (coaches), Performance College (trainers) en Performance Consulting (adviseurs). Startende ondernemers worden vanuit Sensazione (een aparte activiteit) op basis van pay for performance geholpen.

Wat is jullie sterkste punt?
De effectiviteit (mensen en organisaties met maatwerk gepassioneerd op een hoger niveau brengen), efficiëntie (inspirerende snelheid in de aanpak) en creativiteit (praktijkgerichte oplossingen) zijn onze sterkste punten. Elk jaar kijken wij samen met onze klanten / ambassadeurs kritisch naar het gehele proces waarbij zij vernieuwingen en verbeteringen aandragen.

Hoe blijven jullie bij?
Veel boeken lezen, internet gericht afstruinen, veel innovatieve ondernemers in Nederland en België spreken, vanuit onze eigen vereniging wereldwijd studenten van diverse universiteiten helpen in het toepassen van organisatiemodellen, een eigen ontwikkelde WikiMarketing en vooral luisteren naar onze eigen adviesraad van kinderen geeft ons als ‘trendcatchers’ een enorme voorsprong.

Wat zijn jullie ambities?
Enkele getallen: wij bestaan nu ruim 6.000 dagen, zo’n 900 bezoekers per dag op onze websites; elke maand een nieuwsbrief naar 5.500 adressen; ruim 70 projecten (o.a. voor Platform Ondernemend Meierijstad 3 groepen lokale ondernemers begeleid); 3 keer TEDxVeghel mede georganiseerd (laatste keer 1.500 bezoekers en tegelijkertijd internationaal livestream via 35 Nederlandse ambassades). Ambities voor de komende jaren: nog steeds dezelfde lol beleven als nu.