In de showroom vond de Servicedag plaats.
In de showroom vond de Servicedag plaats. Foto:

Servicedag voor hoortoestellen bij Huiskens Optiek & Horen

Zakelijk Zakelijk

Sint-Oedenrode - Op donderdag 20 mei heeft Huiskens Optiek en Horen weer een Servicedag gehouden in samenwerking met hoortoestellenleverancier Widex. Dit is de enige hoortoestellenfabrikant die deze service biedt. Vanwege corona konden ze dit jaar geen Inloopdag houden en moest iedereen op afspraak komen. Het liep prima, maar wij hopen volgend jaar weer op een inloopdag.

De technicus van Widex, Martin, kwam weer met zijn notebook, microscoop, gereedschap, schoonmaakspullen, reparatieonderdelen en 37 jaar reparatie ervaring. Een kei op zijn vakgebied. Martin zat netjes achter schermen aan zijn werktafel en keek hoe het met de conditie van de hoortoestellen was gesteld, maakte ze grondig schoon en voerde kleine reparaties uit. Dit alles geheel gratis voor Widex klanten!

De sfeer was weer gezellig, ondanks dat er nu één klant per keer bij Martin zat. De klant kon nu goed meekijken met de werkzaamheden van Martin, men was vaak verbaasd over wat er allemaal in een toestel zit aan techniek, maar ook over de hoeveelheid vocht en vuil. Martin adviseert de klanten elke dag hun toestellen in een elektrische droogdoos te drogen. Goed onderhoud is erg belangrijk voor het behoud van kwaliteit van uw toestel en uw hoorkwaliteit!

Het was een geslaagde servicedag. Vaak hoorden ze de opmerking: ”Hé. ik hoor weer meer”. Een klant zei zelfs: “Mijn toestellen voelen lichter aan, na deze grondige poetsbeurt!” Widex doet er alles aan om de klant zoveel mogelijk hoorplezier te geven en te laten behouden. Widex en Huiskens Optiek & Horen hopen iedereen in 2022 weer welkom heten op de servicedag.