Maaike (l) en Kelly.
Maaike (l) en Kelly. Foto:

Rooise start lifestyle brand voor krullenbollen

Human Interest Human interest

Sint-Oedenrode – De Rooise Kelly van de Wijdeven (26) en Maaike Beckers (27) uit Zijtaart hebben afgelopen week een kick-off moment gehad van Curly Cocktail, een guide geschreven over de verzorging van krullen en waves.

De dames – zelf krullenbollen – bekijken ‘curly haircare’ door een net iets ander glaasje. “Ons eerste (en zeker niet laatste) product is een guide voor het verzorgen en stylen van krullen en waves. In deze guide leggen we in onze ‘cocktail kinda way’ uit wat de behoefte is van je haar en hoe je hier op inspeelt met de juiste producten, styling en routine. Shake deze elementen bij elkaar et voilà: jouw curly cocktail is geserveerd”, vertellen de dames in een persbericht.

Kelly: “Waarom? Wij weten als geen ander dat het goed verzorgen en stylen van krullen of waves een enorme challenge kan zijn. Daarbij was er volgens ons een enorme overload aan ‘krulleninformatie’ met gedateerde teksten, saaie branding en de uitleg vaak onnodig ingewikkeld. Wij als curly girls én communicatie creatives hebben het onze missie gemaakt dat iedereen met natuurlijke krullen of waves een mooie krullencoupe kan rocken. Dit doen we door begrijpelijke informatie te serveren, inspiratie & persoonlijke advies. And who said that could not be fun?”

Afbeelding
Afbeelding