Branding Rooi: boost voor Stichting Rooi Promotie

Roois nieuws
Er wordt al jaren over gesproken, maar nu gaat het volgens de aanjagers toch echt gebeuren: Rooi gaat zich profileren. Op de kaart zetten. “Branding” zoals dat tegenwoordig heet in managementtermen, dus in het Engels.
Voorzitter Pieter van de Kamp is de eerste om het toe te geven: de Stichting Rooi Promotie was het de laatste tijd wat aan het inzakken. “Er kwamen steeds minder mensen naar onze bijeenkomsten”. Het instellen van een “Taskforce Bruisend Rooi” vorig jaar, bracht daarin niet meteen verandering, geeft wethouder Ad van der Heijden toe. “Maar gisteravond (dinsdag 28 oktober, red.) hebben we de stap genomen naar fase II. Eerst was het ‘wat gaat de gemeente daarvoor doen?’ maar dat leek niet de juiste weg. Nu is het ‘wat gaan WE daarvoor doen?’”
Die stap is het opstarten van een project, dat gemanaged gaat worden door Marlies Liebregts- van Gerwen, dochter uit het bekende Rooise wieler/ondernemersgezin.

Lees woensdag meer in DMRK