Amigos Menswear viert eerste lustrum en trakteert al haar klanten

Roois nieuws Op de koffie bij...
Hoeveel mannen Paul van den Biggelaar en Bart Passier de laatste vijf jaar hebben voorzien van een nieuwe outfit weten ze niet, maar het moeten er honderden zijn. Honderden kerels die modieus en goed voor de dag willen komen. Dat ze voor Amigos Menswear kiezen is niet verwonderlijk. Paul en Bart geven goed advies, zijn recht voor zijn raap en hebben bovendien smaak, dat verraadt hun immer aantrekkelijke collectie. Deze week viert Amigos Menswear feest. De zaak bestaat namelijk vijf jaar.

Vijf jaar geleden stapten Paul en Bart als echte ‘amigos’ op de trein. Samen begonnen ze aan een avontuur, een kledingzaak aan het Kofferen. Het bleek al snel een succes en bovendien een gat in de markt. Jonge mannen konden zich identificeren met de uitstraling van de zaak en kwamen dan ook graag winkelen. Er was een duidelijke stijgende lijn te zien in de eerste jaren. Door slim en goed in te kopen werd de doelgroep automatisch verbreedt. Jongens van 15 slagen bij Amigos Menswear, maar ook mannen van 55+ kunnen er een goede keuze maken.

De lijn zette zich door. Vooral na de verhuizing naar de Heuvel, twee jaar geleden. Amigos Menswear vergaarde zich een plekje in het kloppend hart van winkelend Rooi. De winkel valt er nog meer op en dat heeft geen windeieren gelegd. Natuurlijk komen de klanten niet zomaar ‘binnenwaaien’ bij Paul en Bart. De ondernemers doen er veel voor; scherpe acties in de winkel en regelmatig berichten op Twitter en Facebook. Zo houden ze hun vrienden op een moderne en ontspannen manier op de hoogte. Daarnaast zijn beide ondernemers fel voorstander van een koopavond tot 21.00 uur. Naar eigen zeggen hebben ze op vrijdagavond genoeg klanten om die extra uren rendabel te maken. Bart en Paul hopen dat alle winkeliers dat vol gaan houden om samen het centrum te doen slagen.

Lees verder in DMRK van deze week