Afbeelding

Centrummanagement presenteert huisstijl, website en actie

Roois nieuws Roois nieuwsbericht
Behalve de nieuwe huisstijl lieten ze ook vol trots de nieuwe website zien en vertelden ze over een nieuwe winkelactie, bon-vur-ton genaamd. Alle ondernemers uit het centrum waren uitgenodigd. Om en nabij de vijftig mensen kwamen een kijkje nemen.

Gé Muller, centrum coordinator, legde hen nogmaals het belang uit van een bruisend centrum. De nieuwe huisstijl, onder de naam Rooi-is, draagt daar perfect aan bij. Rooi is bruisend, Rooi is gezellig winkelen, Rooi is heerlijk dineren en lunchen enz enz. Op deze manier wordt het centrum van Sint-Oedenrode voortaan in de markt gezet. Kijk op www.rooi-is.nl voor meer informatie.

Tijdens bijzondere koopavonden en koopzondagen wordt de nieuwe Bon-vur-Ton actie in werking gezet. Bij aankoop van een product bij een van de winkeliers of horecagelegenheden krijgen mensen voor iedere 15 euro een bon. Deze kunnen worden ingeleverd in een grote rode ton op de kiosk. Acht ondernemers hebben prachtige prijzen beschikbaar gesteld, zoals een vijfgangen diner voor twee personen bij de Beleving, een draadloze printer van Digitotaal en nog veel meer. 
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding